Google+ Followers

Thursday, February 13, 2014

WishList 2014 (Berangan Tak Sudah)

Berangan tak sudah
korang mungkin dah letak wishlist ni masa awal tahun kan,
aku ni ni la baru nak tehegeh-hegeh nak listkan wishlist aku yg bersarang berkotak2 ni ....
 
1. Nak Upgrade Bilik Mandi 1 & 2
2. Nak buat bilik baru untuk anak bujang
3. Bilik anak bujang sekarang nak upgrade jadikan bilik pakaian shj.
4. Nak cat interior yang baru
5. Kalau tambah bilik baru, tentu kena cat exterior juga kan
6. nak buat sudut belajar yang comei
7. Nak buat tempat parking keta motor yang cantik ngan tiang2 roman ...
8. nak buat langsir baru (sblm raya kena siap ni).
9. Nak tanam pokok bunga dalam pasu letak luar rumah
 
Setakat ini jer dulu... agak2 korang bleh ka????
It's cost me lot ....
 
 


No comments:

Post a Comment