Monday, February 17, 2014

KERAH TENAGA SELEPAS PULANG DARI KERJA

HUHHHHH !!!!!
Mesti penat balik kerja, penat lagi dan semak mata bila balik rumah tengok rumah selerak.
Ouuhhhhhhh, aku kena penyakit "sakit mata".
Lagi riams bila tengok buku2 tak tersusun, tak ikut kategori, huarghhhhhh nak nangis weiiii....
Sabar... sabar..... sabar.....

Ini sebenarnya cerita minggu lepas.
jam 5.00 petang abis kerja... yihuuuuu
kebetulan pada hari khamis tu anak dara I bangun lambat jadi tak ke sekolah Pasti ler jawabnya..
maka aku pun mengambil kesempatan merayau sesorang (sebab kalau dia ikut, tak jadi la beli barang2 aku, dok layan kerenah dia shj). Tempat dituju adalah MR DIY shop... Parit Buntar.
sempat grab sikit barang, esp kotak simpan barang, individu hang, drawer organizer, ....
rambang mata tapi barang tak menepati citarasa I, bila agaknya Daiso nak sampai Taiping, IKEA ????
huhuuhu...
sedih oooooo
nak kena travel jauh kalau nak benda2 cantik....

Berbalik kpd cerita mengemas,
aku dah mula mengemas bahagian dapur , dan bilik tidur, perghhhh banyak giler barang (sorry yer gambar tak ambik- sensor hahahaha)
Nanti dah ok aku upload la, bukan apa rumah kampong ni luas skit, tak der design, kena perah otak gila2 untuk menghias rumah, maka mmg terbengkalai lah sebelum ni, lagi pun mmg banyak nak kena buat , memandangkan selama ini hanya beberapa kerat perabot jer yg ada, ...

dah dah cukup, dok merapau apa lagi, pi sambung kerja, blk sambung susun atur rumah,...muaahahahahha

(Gambar dari : En GOOGLE)
macam cantik jer

Macam menarik jer

Macam Minat jer

Macam sesuai jer...

Gambar-gambar ni sumber inspirasi, hakikatnya wall aku warna lain. dalam proses mencari warna baru.

JUMPA LAGI
tata



No comments:

Post a Comment