Wednesday, March 5, 2014

BERJANGKIT (POSITIF)

Positif ????!!!!!!!
 
Yes it's positif. 
errrr...gerunnya, takutnya. Kenapa dgn ngko ni ????
Astagfirullahhalazim. .......
(dengan aksi urut dada ... cam kena serangan jantung)
 
Relax arrrrr ..
Acah jer , korang ni serius sungguh, bukan apa aku ni mmg jenis serius gak la,
Apa yang positif ???
 
Sangat la positif .... aku berjangkit , sakit mata, tangan mnggeletar beb, tengok tempat selerak ......
haaaaa, kan dah dapat penyakit baru, aku terjebak dengan susun atur, kemas mengemas,
 
(tarik nafas dalam-dalam .....  then lepassssss)
 
korang ingat apa? Penyakit berjangkit akibat virus ka?
Memnag virus la juga kan .... virus "Tip Top" , mesti korang ingat cerekarama TV3, ritu yag tajuk dia "Rania Tip Top"
 
sangat terkesan ceritanya walau lucu, betapa dia pentingkan kekemasan ...
 
Berbalik kpd aku, sekarang aku dah mula beberapa langkah menyimpan, mengemas, membuang benda yang tak berapa sesuai disimpan, rosak dan menyemakkan.
Dan aku merupakan "silent" reader kepada beberpa blog susun & Deco yang aku rasa memang popular dikalangan blogger .
antaranya:
 
 
dan banyak lagi,
(kepada Otai blogger,  nanti saya letak link kat sebelah)
Thumb up lah kat korang
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment